Khamis, 19 Disember 2013

Kawan biar beribu Teman biar satu :)




Assalamualaikum , Hai semuaaa . Sementara tunggu kawan rumah nani masak untuk kami semua ni , nani nak cerita bab kawan kawan nani pulak . Kawan biar beribu Teman biar satuu , Im right ? Hehe . 

 Kawan memang banyak , tapi nak cari kawan yang betul betul kawan tuu susah kan , Okay nani jawab , Yaa susah ! haha , Okay nani kenal kan kawan nani ni , Ainun ,  Zahra , Pija , Farah , Esya , Dyla , Nomey , Teha , Zaty . Semuaa nani kenal di laman sosial FACEBOOK , dan persahabatan bermula di KPTM , kecuali Ainun . 



Okay , Ainun Athirah Binti Khazi :) , Nama yang cantik macam tuan punya nama , Ainun ni kawan aku sejak kecil woo . Sayang di gila lahhhh ! Susang senang bersamaa , Bilaa aku balik Perlis . Aku akan pih jumpaa diaa , sekejap pun takpaa , asal jumpa , banyak persamaan aku dengan diaa , kami gila-2 sama-2 , boleh paham sama-2 , best sebenarnyaaa kalau selalu dengan diaa :) Weyy ainun ! aku rinduu hang :)


Okay seterusnya , Nih kawan serumah aku , Pija Zahra dan Farah ! semuaa ni ada tabiatsendiri gila-2 pun sendri , Bilaa sedih semuaa sedih , bilaa happy semua happy . Okay , aku kenal depa semua di KPTM . Bermulanya persahabatan ni , semuaaa kenangan di Kptm lahh . Okayyyyy okayyy Not Bad :p . haha . 
Pijaa , Budak ni putih woo ! dalam rumah nih dia suka masak , hari diaa rajin betul-2 dia akan kemas rumah nih , dia satu jaa aku tak sukaa , suka gelitik kaki aku , diaa ni jugak suka makan benda pedas , kalau pedas sedang-2 jaa takpaa . Nih jenis yang kena minum air satu botol ! bayangggkan laa pedas tara mana haaa . 
Zahra , Budak ni memang gilaa , gila mereng memang dasyat , tengok jaa berani haa tapi PENAKUT ! seriuss penakut ! Berani Kot jauh jahh nih , haha . Budak nih pun suka makan pedas jugak , tapi nih lagi teruk Cili satu badang tu dia makan buat Bodohh jaahh , Gilaa kan ! ingat buah apple kah . Tapi diaa nih memang suka membebel -,-
Farah , Budak nih memang kesian , Kami tiga selalu buli diaa , buli alaa-2 kawan jahhh , biasalah , kawan satu rumah kalau takkena kacau memang taksah , Dia spotingg gilaa , dia paham kami melawak apaaa dengan dia , dia ni rajin jugak laa , tapi pih kelas sekarang suka tinggal aku , satu lagi dia ni RATU GAYUT dalam rumah ni .



Haa nih pulak , kawan sekelah aku masa Sem satu dulu , Serius rindu gilaa depa semua nih , Heyyy nak taw apa persamaan kami semua ? Kami semua BUDAK UTARA wooo ! semuaa kedah , aku jaa perlis , alaaaa utara jugak kann  , okay Not Bad lahh :)
Mulakan , Dyla ! dyla nih rapat dengan aku dalam kelas , dalam kelas dulu dia selalu kena kucai(kacau) dengan aku jaahhh , tapi best sebab dia takterasa , apamasalah aku semua aku cerita dekat dia . Aku suka tenggok dia gelak , satu tabiat dia aku takboleh lupaa , bila dia cakap Tangan dia selalu bergerak, hehe . Memang bila aku tengok diaa , mesti dia paham dah , haha .
Nomey ! Haa nih , rempanggg punyaa ! set-2 gengster nih haa . Mukaa serius jaahh kadang-2 , haha . Budak nih banyak jaa cakap , spotingg gilaa . memang tak behenti cakap diaa nih . Btw bila dia gelak aku pun gelak , bila dia gelak tuu aku tak taw nak cakap laa gena , haha , memang lawak , tapi sampai sekarang aku taktau kenapa nama dia NOMEY ? 
Esya ! Nama dia lawa serupa tuan nyaa ! muka dia serupa arab , aku suka tengok , eh sekarang bila dia jumpaa ja aku mesti dia buat terkejut , dan peluk akuu , hmm terharuu lah , dalam kelas dia lah selalu duk tepi aku , dalam kelas jugak lah dia pasangan sweet cuple haa , hehe , Jangan terkejut bila aku cakap dia nampak ja tinggi tapi sebenarnya Pendek haa . tapi diaa nih gelak bunyi hmm hmm hmm hmm , try hampa buat tengok bunyi tu , haha , dalam kelas pun aku kucai dia jugak hehe ,
Teha ! budak paling ketot antara kami semua , budak ni mau cakap dia akan buat sungguh , tapi pada masa yang sama agak pemalu kadang-2 , teha ni banyak cakap , takpenah nak behenti , kalau makan kan , dialah paling lambat , aku taktaw pasaipaa , sopan kot agaknya , tapi dia ni kalau gelak tak ingat dunia .




Haaaa ! Ni pulak Zaty ! Budak kelas aku sekaranggg , diaa lahh teman aku pulak dalam kelas sem dua ni , otak diaa okay not bad jugak haha , boleh masuk jugak kepala dengan aku , aku suka jugak kacau diaa , dia pun suka kacau aku , selalunya bila aku diam , dia tenggok aku pastu dia akan ambil pen , dan titik tak tangan aku ni haaa , aku peningg apa sebab diaa buat macam tuu , diaa selalu balik kedah ,  bilaa dia balik jaa kedah tuu , memang tau dah ahad mesti aku dengan diaa tak masuk kelas hehe , apa-2 delam kelas aku dengan dia jaa , dalam telefon diaa tuu gambar aku dengan diaa banyak haha , dia siap save dalam pendrive haa , haha , terimakaseh yaa mekti , jadi kawan gilaa-2 aku :)

Okay done semuaa kisah kawan kawan aku , sweet kan kami , yeahhhh ! Kawan susah senang aku , btw aku ada depa semuaa ja dekat sini . Aku sayanggg woo depa semua ni . aku syok kawan dengan depaa semuaa , Hope depaa semuaa syok jugak kawan dengan aku , walaupun aku ni kasar sikit bahasa , tapi aku cuma melawak dengan kata-2 aku :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan