Sabtu, 21 Disember 2013

MEMORY :)




Heyy kawan ! Aku rindu hampaa semua , BOB , ESYA , KEROL , DYLA , TEHA , FAKRUL DAN NOMEY . 


Rinduu hampa semuaa , woii ! , bilaa nak boleh duk kelas sekali lagi , lepak sama sama . Rehat sama sama . Pakai baju warna sama sama . 



* kembar kaa ? :)


* 5 sekawan :)


Dalam kelas semuaa nya seronok bila dengan hampa , walaupun aku jarang , pih kelas , tapi aku selalu rindu hampaa . Hmm . Hampa rinduu aku ka dak tah laa kan ? :')

Semua kelas lain lain . Sedeh bila aku dapat tau kita taksama kelas , kita dah rancang nak daftar hari yang sama kan , tapi nak buat macam mana , kitaa yang rancang tapi Allah yang tentukan . 

Insyallah , suatu hari nanti kita akan bersama lagi :)


* BE 102 ( GROUP 11) <3 


*DYLA KEROL ESYA :*

*ESYA , DYLA , FATMA , NOMEY , TEHA ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan